BLOG
Trochę o trendach, za którymi chcemy podążać i innych przykładach
Poza rozwojem rynku mobilnego, należy wspomnieć o rozwijającym się trendzie, którym jest tzw. grywalizacja, zwana również gamifikacją (z ang. gamification). Jest to przeniesienie do codziennych czynności frajdy jaką dają gry. Powstaje coraz więcej projektów związanych z tym trendem. Np. bransoletka Nike Fuelband, która monitoruje naszą aktywność fizyczną. Zebrane przez nią dane możemy później przesłać na smartfona lub na komputer i porównać z wynikami innych użytkowników.
Więcej
Inne „dziwne” pomysły, które odniosły sukces i były dla nas inspiracją
Jako pierwszy podamy przykład angielskiego studenta, który chciał zarobić na studia. W tym celu stworzył stronę internetową (Milliondollarhomepage.com), którą podzielił na milion pikseli. Każdy piksel sprzedawał za dolara. Minimalny zakup dotyczył kwadratu wielkości 10x10 pikseli, czyli 100 dolarów. W mediach zrobiło się o nim głośno.
Więcej
Twoja firma w serwisach społecznościowych
Serwisy społecznościowe są dziś ważnym narzędziem marketingowym. Współczesny marketing idzie w stronę interakcji z użytkownikiem i umiejętnego przekonania go do swojej marki.
Zachęcamy do zapoznania się z raportem IAB Polska "Marka w serwisach społecznościowych" z czerwca 2012.
Więcej
Toshiba patentuje wbudowaną podstawkę do ultrabooków
Często zdarza się Wam podkładać książki czy inne przedmioty lub używać podstawek do laptopa? Prawdopodobnie niedługo nie będzie takiej potrzeby, ponieważ Toshiba wynalazła rozwiązanie, w którym rolę podkładek spełniać będzie specjalny wbudowany zawias.
Więcej
Czemu nie ma dobrych baterii w smartfonach?
Wraz z rozwojem technologii rośnie zapotrzebowanie na energię. Nie zmienia się jedynie wydajność baterii. Współczesne smartfony potrzebują coraz więcej energii i zużycie baterii jest coraz szybsze.
Więcej
Anonimowe płatności z Paymesh
Jeżeli nie chcesz zdradzać swojej tożsamości osobie, której przelewasz pieniądze – możesz wypróbować Paymesh. Jak twierdzą twórcy ich rozwiązanie ma uchronić użytkowników przed oszustwami związanymi z płatnościami.
Więcej
NetPlenish - Produkty codziennego użytku. Kupuj tanio nie wychodząc z domu
Serwis służy do robienia codziennych zakupów przez Internet. Nie trzeba wychodzić z domu, żeby kupić podstawowe produkty spożywcze czy chemiczne. Duży wybór, możliwość porównania cen z różnych sklepów oraz szybka dostawa do domu przemawiają za korzystaniem z NetPlenish.
Więcej
Loyalster – system lojalnościowy
Aplikacja zastępuje popularne karty lojalnościowe. Nie musimy już nosić wielu kart z różnych sklepów. Wszystkie możemy zastąpić jedną aplikacją – Loyalster.
Więcej
Aplikacja na zakupy "Buy me a Pie"
"Buy me a Pie" to aplikacja do robienia listy zakupów. Cyfrowa lista zakupów, której możesz używać wspólnie z rodziną i znajomymi na swoim Iphonie, Ipadzie lub komputerze.
Więcej
Smartfony w Polsce
W Polsce rośnie popularność urządzeń mobilnych. Coraz więcej osób korzysta z dedykowanych aplikacji, rosną wydatki na reklamy mobilne oraz wzrost przychodów z tego sektora.
Więcej
Aplikacja Shopkick – program lojalnościowy
Shopkick jest aplikacją mobilną, działającą na terenie USA. Dzięki niej możemy wynagradzać klientów za to, że odwiedzają nasz sklep. Już za samo wejście do sklepu klient otrzymuje punkty, kóre może wykorzystać na zakupy.
Więcej
Wyniki finansowe Groupona za II kwartał 2012
Groupon ogłosił swoje wyniki finansowe za drugi kwartał 2012 roku. Jesto to trzeci kwartalny raport opublikowany od listopada 2011 roku. Przychody spółki za II kwartał kształtowały sie na poziomie 568,3 mln dolarów i wzrosły w stosunku do przychodów z poprzedniego kwartału (559,3 mln dolarów) o 1,6%.
Więcej
Czytasz gazetki promocyjne?
Gazetki z ofertami sklepów są popularną metodą promocji. Pomimo tego, że dostajemy je niemal codziennie – chętnie je czytamy. Po prostu chcemy być na bieżąco z promocjami. Musimy przecież zaoszczędzić pieniądze i czas na jeżdżenie po wielu sklepach. Czy na pewno jest to oszczędność?
Więcej
Promocje kłamią?
Czy promocyjne oferty to rzeczywiście dobre okazje? Wiele osób uważa, że nie ma czegoś takiego jak promocja. Wg nich obniżone ceny są tak na prawdę zbliżone do tych rynkowych, a czasem wręcz zawyżone. Inni z kolei wyszukują coraz to lepsze okazje i nie wyobrażają sobie płacić 100% ceny. Kto ma rację?
Więcej
Zniżki, promocje, gratisy – skuteczne narzędzia marketingowe?
Zniżki czy darmowe produkty od zawsze przyciągały klientów. Jest to jeden z najbardziej popularnych sposobów na zdobycie klienta. Szczególnie dotyczy to naszego kraju, gdzie Polacy oszczędzają pieniądze i chętniej korzystają z promocji. Czy na pewno tak jest?
Więcej
Zakupy grupowe to ściema? Koniec zakupów grupowych?
Ostatnio coraz częściej słyszymy, że ludzie zostali oszukani na zakupach grupowych. Nieuczciwi sprzedawcy, naciągane zniżki, gorsza jakość ofert i wiele innych. Czy rzeczywiście tak jest?
Więcej
Jak robić zakupy grupowe?
Zakupy grupowe to ostatnio bardzo modny temat. Na czym polegają zakupy grupowe, jak z nich korzystać, żeby nie przepłacić i w zasadzie to kto na tym zyskuje?
Więcej